30 Mart 2018 Cuma

Subway Surfers 1.6 MOD APK - PARA HİLELİ (KASMAYAN)


Site üzerinden uzun zamandır istek alıyordum daha önce paylaştığım Subway Surfers düzenlemelerini para hileli olarak oynamak isteyen pek çok arkadaşımız vardı bu yüzden konumuzu açma gereksinimi duydum. Mod işlemine gelirsek bir nevi kendi modunuzu kendiniz yapacaksınız konu altında nasıl yapılacağını anlattım oyun içi modlamada yapılabilirdi ancak bu tip hazır yöntem varken uğraşmak istemedim açıkçası. Oyunu tekrardan anlatma gereksinimi duymuyorum. 1.6'dan sonraki sürümler ARMV7 cihazlarda çalışıyor yalnızca onlar için yapılabilecek bir şey yok. Şimdi hilemizin özelliklerinden biraz bahsedelim hile yapıldıktan sonra oyuna girdiğiniz x30 olarak başlarsınız altın değeriniz sınırsızdır kaykayınız 2000 tanedir bir nevi oyun içinde ölümsüz gibisiniz anlayacağınız. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır.

Oyunumuzdan Görüntüler

http://www9.zippyshare.com/v/48201801/file.html
APK dosyası
http://www71.zippyshare.com/v/7939602/file.html
Hile dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım bir el oynayıp çıkalım aksi halde kendi klasörünü oluşturmayabilir.
Daha sonra hile dosyamızı indirip rardan çıkaralım klasör içinde bulunan dosyaları android/data/com.kiloo.subwaysurf/filesklasörü içine atalım. (3 adet dosya vardır eski dosyalar ile değiştirilsin mi uyarısı alırsanız onaylayın).
Oyuna giriş yapın sınırsız para x30'un keyfini çıkarın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SAMSUNG GALAXY YOUNG GT-S5360 STOCK ROM YUKLEME                     TIKLA